سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه بکلینک هایی و تبادل لینک هایی برای سایتمان مفید هست

چه بک‌لینک هایی و تبادل لینک هایی برای سایتمان مفید هست

چه بک‌لینک هایی و تبادل لینک هایی برای سایتمان مفید هست

چه بک‌لینک تبادل لینک هایی مفید هستند ؟ در کلام? بک‌لینک هایی که بـه صورت طبیعی بوسیله نویسنده/مدیر سایت به سایت شما یک متن و جمله مرتبط سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود. این بک‌لینک ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند? نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد? نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید? نباید وبسایت لینک دهنده با سایت شما از نظر رابطه تبادل لینک موضوعی بسیار غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهم‌ترین آنها مسائل ذکر شده بود. چه بک‌لینک هایی ضرردار هستند ؟ مگر می‌شود که لینکی ضرردار باشد؟ بله. هر روز بسیاری از سایت‌های اسپم جهان می‌آیند و دریافت و ایجاد لینک‌های غیرطبیعی و اسپم به نتایج بالای گوگــل می‌آیند و پس پنالایز می‌شوند! بک‌لینک‌های ضرردار آنهایی می باشند که از سایت‌های غیرمرتبط هستند ? دارای تعداد لینک‌های خروجی بسیار زیادند? از سایت‌هایی با IPهایی که اسپم شناخته شده‌اند هستند ?‌ Anchor text شما را بسیار تکرار کرده ‌ اند و خودشان نیز تولید محتوا نمی‌کنند. بک‌ لینک دقیقا چیست؟ چه چیزهایی در کیفیت یک لینک تاثیر گذار هستند ؟ Anchor text: انکر تکست

 

همان متن یا عبارتی است که به یک صفحه دیگر لینک می‌شود. اکنون چگونه تاثیر می‌گذارد؟ وقتی عبارتی مرتبط با تبادل لینک صفحه‌ای که می‌خواهید به آن لینک بدهید? انگار سیگنال گوگل فرستاده‌اید که این انکرتکست با این صفحه مرتبط است و گوگل می‌تواند رتبه آن کلمه را تذکر دیگر فاکتورها ارتقا دهد. دریافت لینک از سایت‌های کشورتان: اگر سایتی زبان فارسی دارید? خوبتر است لینک‌هایی که می‌گیرید از سایت‌هایی باشند که دارای دامنه .ir هستند . چون شانس شما را برای دریافت رتبه بالاتری در نتایج جست و جوی ایران ارتقا می‌دهند. ولی ممکن است باعث افزایش رتبه شما در نتایج جست‌وجوی بین‌المللی نشوند.

 

تعداد لینک‌های داخل صفحه: این که گوگــل بداند لینک‌های تبادل لینک خروجی از سایت طبیعی هستند یا خیر? بوسیله فاکتورهای بسیاری معین می‌شود. اما در کل? تعداد لینک‌های خروجی از صفحه‌ای که از آن لینک می‌گیرید? نباید بسیار خیلی باشد و باید نسبت آن محتوا حفظ شده باشد. پیج رنک آن صفحه: اما در این که دیگر پیج رنک ارزش ی ندارد شکی نیست? اما همچنان سیگنال نسبتا تایید شده در افزایش تاثیر لینک هاست. دقت بکنید که پیج‌رنک به صورت مستقیم بر روی رتبه شما تاثیر نمی‌گذارد? بلکه به صورت غیرمستقیم می‌تواند تاثیر گذار باشد. Relations: یکی از مسائل ی که بسیار ‌ها در آن دچار غلط می‌شوند? بحث رابطه‌های بین لینک‌هاست. لینک‌ها معین ه‌ای به نام Rel دارند که می‌توانیم آن موتورهای جست و جو بگوییم که از Link Juice و PR juice ما چیزی برای آن صفحه ببرند یا خیر. حال ممکن است که موتورهای جست و جو رتبه آن صفحه را به واسطه لینکی که شما آن داده‌اید ارتقا دهند? اما از پیج‌رنک شما چیزی برای آن صفحه نبرده باشند. در حالت عادی نیازی نیست که قطعا در لینک “rel=”substr follow را ذکر کنیم. خود لینک‌ها صورت پیش‌فرض Dofollow می باشند . ولی اگر بخواهیم آن‌ها را Nofollow کنیم? باید طبق تصویر زیر این کار را انجام دهیم: بک‌ لینک دقیقا چیست؟ یآدم ان باشد که لیست فاکتورهای یک لینک بهتر بـه همین‌جا ختم نمی‌شود و ممکن است گـوگل ده‌ها فاکتور دیگر داشته باشد. متاسفانه چیزی که این روزها بسیار آن را می‌بینیم? افرادی هستند که فکر می‌کنند

 

بک‌لینک تبادل لینک در همان تبلیغات متنی که اکثرا در سایت‌های ایرانی جا افتاده است خلاصه می‌شود و هرکس که تبادل لینک اسمی از بک‌لینک آورد? یعنی ماهیانه چند هزار تومان بدهیم تا سایتی لینک مارا در بخش تبلیغات متنی خود بگذارد! این تعریف کاملا غلط است. تبلیغات متنی یکی از روش‌های خرید بک‌لینک به حساب می‌رود که از طرف گـوگل کاملا مردود اعلام شده و باعث افت و پنالایز سایت شما هم می‌شود. به شما توصیه می‌کنم قطعا نوشته “چرا نباید بک لینک بخریم؟” را بخوانید! بک‌لینک بد است و نباید بک لینک گرفت! عبارت دیگری که برخی مواقع به گوش خورده است? غلط گرفتن مفهوم اصلی بک‌لینک است. بک‌لینک خودی بخش مهمی از seo را در دست دارد. بخشی که افراد دیگر شما را توصیه می‌کنند و گوگل این توصیه ات را در نتایج جست و جوی خود تاثیر می‌دهد تا وب سایت شما رتبه خوب ی داشته باشد. اکنون چگونه می‌توان گفت که بک‌لینک بد است؟ این ماجرا موافقم که بک‌لینک غیرطبیعی بد است? اما تمام بک‌لینک‌ها هم که بد نیستند! هرچه بیشتر بهتر! دیگر زمان آن که کمیت فکر کنیم بـه انتها رسیده است و باید کیفیت بیشتر بک‌ لینک ها را مد نظر خود قرار دهیم.

 

هرچه کیفیت لینک تبادل لینک  دریافتی بالاتر رود? اثر آن بر روی رتبه سایت تبادل لینک شما نیز بالاتر می‌رود. ممکن است با دریافت چند لینک بهتر رتبه‌ای کسب بکنید که دیگر سایت‌ها با هزاران بک لینک نتوانند آن را بدست بیاورند! رابطه بین صفحات با اهمیت نیست! با توجه بـه تست ی که انجام دادیم? دریافت لینک از صفحات غیرمرتبط می‌تواند باعث خارج شدن سایت شما از نتایج جست وجوی کلمه کلیدی‌ای که برای آن سایت را آماده کرده ‌اید بشود. تبادل لینک در مقابل? دریافت تنها چند لینک مرتبط توانستیم رتبه وب سایت را به سرعت ارتقا دهیم. در حالتی که برای سایت شماره یک? ممکن است صدها لینک کیفیت اما از سایت‌های غیرمرتبط گرفته بودیم (این سایت بـه خاطر لینک‌های غیرمرتبط در حال حاضر در 100 نتیجه اول وجود ندارد) کلمات :